Koliko je potrebno da ugovorimo knjigovodstvene usluge i krenemo sa suradnjom?
Cijeli postupak moguće je riješiti isti dan, te se može početi s knjiženjem Vaše dokumentacije bez obzira gdje se trenutno nalazite.
Možemo li ugovoriti knjigovodstvene usluge ukoliko se ne nalazimo u blizini Vašeg sjedišta?
Da, za to ne postoje zapreke. Dokumentaciju nam možete slati elektronski putem naše aplikacije ili poštom (dostava od vrata do vrata). Vaš knjigovodstveni tim je dostupan telefonski, e-mailom, ili putem Skypea za bilo kakve upite. Naši klijenti posluju na području cijele Hrvatske.
Koji je rok obrade dokumentacije?
Vašu knjigovodstvenu dokumentaciju ćemo obraditi u roku do 5 radnih dana od dana zaprimanja iste.
Mogu li se knjigovodstvene usluge ugovoriti tijekom poslovne godine?
Knjigovodstvene usluge moguće je ugovoriti na bilo koji datum u tijeku poslovne godine na način da se prenesu zaključna stanja na određeni datum.
Postoji li minimalni rok ugovora?
Ne, minimalni rok pružanja računovodstvenih usluga nije propisan ugovorom.
Kako se obračunava cijena usluge?
Cijenu usluge određujemo prema djelatnosti i veličini Vašeg poslovanja. Prije određivanja cijene razgovarat ćemo s Vama kako bismo upoznali Vaše poslovanje te procijenili prosječan broj knjigovodstvenih stavaka, vrijeme potrebno za vođenje Vašeg knjigovodstva te Vam u skladu s time ponuditi cijenu knjigovodstvenih usluga.
Koliko često moram dostavljati računovodstvenu dokumentaciju?
Računovodstvena se dokumentacija najčešće dostavlja mjesečno. Moguća je i dvotjedna dostava, a najveći klijenti zahtijevaju obradu računovodstvene dokumentacije na tjednoj odnosno na dnevnoj bazi. Što je ažurnija dostava dokumentacije, ažurnija je i njena obrada, te je na taj način moguće bolje pratiti Vaše poslovanje.
Mogu li dostavljati dokumentaciju elektronski?
Da. Vašu dokumentaciju možete dostavljati elektronski. Prilikom ugovaranja usluge, razgovarat ćemo s Vama i vidjeti koja bi opcija bila obostrano najbolja.
Tko je zadužen za slanje izvješća?
Mi. Po dobivenoj punomoći, propisane izvještaje šaljemo u Vaše ime elektronskim putem Poreznoj upravi, FINI, HZMO-u, HZZO-u i drugim institucijama.
Pratite li poslovanje po mjestu troška / profitnom centru?
Da. Ukoliko imate potrebu pratiti Vaše troškove po podružnicama, organizacijskim jedinicama, EU i drugim projektima, ili drugim mjestima troška odnosno profitnim centrima, Vaše knjigovodstvo vodit ćemo prema definiranoj analitici.
Obavljaju li koji dio vođenja knjigovodstva vanjski suradnici?
Ne. Svo vođenje Vašeg knjigovodstva, obračune plaća i drugih dohodaka, izradu financijskih i poreznih izvješća i slično obavljaju isključivo naši zaposlenici.
Jeste li dostupni za savjete?
Da. Nakon što s nama ugovorite računovodstvene usluge, obavijestit ćemo Vas o kontaktima Vašeg tima, a Vašem se voditelju/ici možete obratiti na više načina: telefonski, e-mailom, faxom i/ili putem Skypea.